poniedziałek, 18 stycznia 2016

STRÓJ 253 BUTY ROSEGAL

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :   

Dzisiaj przyszły do mnie piękne buty z internetowego sklepu ROSEGAL.
Buty są dostępne w rozmiarach od 38 do 40.
Są w kolorze czarnym z futerkiem w trzech kolorach (brązowym, białym i czarnym).
Idealnie nadają się do chodzenia po śniegu ponieważ nie przemakają.
Byłam w nich na spacerze z dziećmi i mężem.
W ogóle nie zmarzły mi w nich nogi.
Są bardzo ciepłe.

Parka pochodzi z internetowego sklepu Shein i służy już mi ponad dwa lata.
W środku jest ocieplana  futerkiem, które można zdejmować.
Posiada kaptur z brązowym futrem.
Jest idealna na jesień lub zimę.
Ma pojemne kieszenie.















BUTY- Rosegal
Spodnie- Miss One
Parka- Shein


173 - MODNAPOLKA.pl

9 komentarzy:

  1. świetna parka, ale buty to rewelacja!!! niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty rewelacja!
    Kliknęłam w Shein :) mam w obs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękna, śnieżna otoczka <3 jestem zachwycona, zdjęcia wyszły magicznie !! :)
    u mnie niestety śnieg popadał tylko jeden dzień, było rzeczywiście piękne, ale wieczorem już stopniał i teraz mam prawdziwą, polską zimę- czyli chlapa ciapa grrrrr także pozostaje mi nacieszyć oko Waszymi fotami i czaić się z aparatem, aż u mnie spadnie i szybko leci uwiecznić to na zdjęciach :P hehe


    Świetna parka- też właśnie poluję na coś podobnego, bo znowu mrozy przyszly, więc w krótkiej ani rusz ;P hehe

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje buty, są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty i kurtka super do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam również zamowić te buty., ale mam już 2 pary zwykłych a'la Emu
    parka też świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam parki i Twoja bardzo mi się podoba choć te ciepłe buty też przypadły mi do gustu :-) Widzę, że niezłą ilość śniegu masz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń