niedziela, 3 stycznia 2016

NOWOŚCI Z GRUDNIA SHEIN, ROSEGAL , CCC

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  SHEIN, ROSEGAL


Dzisiaj chciałam wam pokazać nowości z poprzedniego miesiąca.  
Nie jest tego za wiele, ale zawsze coś. :-D 
Kilka rzeczy ze współpracy i moje zakupy. 
Morze zacznę od tego co dostałam. 

TOREBKA- ROSEGAL

Torebka w kształcie ust jest dostępna w kolorze czarnym.
Po jednej stronie jest cala w złotych ćwiekach.
Nosi się ją na złotym łańcuszku.
Jest zapinana na zamek.
Torebka  jest wykonana ze sztywnego materiału.
Nie jest zbytnio pojemna, ale najpotrzebniejsze rzeczy, 
które można zabrać na imprezę mieszczą się w niej. 

KURTKA- SHEIN

Kurtka jest taka bardziej na jesień lub wiosnę.
Jest dostępna w kolorze czarnym, w rozmiarach od XS do L.  
 Ja mimo ze normalnie nosze ubrania w rozmiarze sx/s musiałam wymiarowo zamówić L.:-P
Nie posiada kieszeni. 
Z przodu posiada dwa zamki jeden ozdobny, a drugi do zapięcia się. 
Rękawy przy samym dole też posiadają zamki, które możemy odpinać.


SUKIENKA/KOSZULA - SHEIN

Sukienka/koszula jest z cienkiego materiału. 
W mojej garderobie jest to nowość i jeszcze się z czymś takim nie spotkałam.  
Fajnie mogła by też się prezentować z leginsami jako tunika. 
W sklepie dostępna w kolorze czarnym, rozmiary od XS do L. 
Ja zamówiłam w rozmiarze M i jest na mnie luźna nie dopasowana co dla mnie jest zaleta.  
Po bokach posiada kieszenie, ściągana jest w pasie. 
W połowie rękawa ma guziki dzięki czemu można regulować długość.

BUTY- CCC

Buty kupiłam w sklepie CCC.
Większość moich butów właśnie pochodzi z tego sklepu.
Te które kupiłam pochodzą z promocji.
Są dostępne w kolorze czarnym.
Posiadają fajna gruba podeszwę i obcas.
Ja niestety mogę je nosić tylko ze spodniami.
Kiedy miałam je założone do sukienki to co chwilkę musiałam podciągać do góry.
Chyba mam za chude nogi do tych butów. :-(

W grudniu skusiłam się również na zakup pudełka z kosmetykami Joy Box.
Więcej o tym pudełku możecie przeczytać TUTAJ.

14 komentarzy: