czwartek, 7 stycznia 2016

STRÓJ 249 TOREBKA ROSEGAL.

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  SHEIN, ROSEGAL

 Już dawno planowałam zrobić post ze strojem na sylwestra, ale z powodu choroby mojej i dzieci nie było możliwości. 
Na szczęście już jesteśmy wszyscy zdrowi i mogę wam pokazać dzisiaj zaległa
 stylizacje na sylwestra. 

Torebka z internetowego sklepu Rosegal była od dawna moim marzeniem. 
Jeśli naprawdę czegoś chcemy to marzenia się spełniają. 
Torebka w kształcie ust posiada z przodu złote ćwieki.  
Nie jest zbytnio pojemna, ale idealnie nadaje się na imprezę. 
To co najpotrzebniejsze dla kobiety na pewno się w niej zmieści.

Futro dostałam w prezencie od znajomej. 
Na nią okazało się za małe. 
Idealnie nadaje się na zimę. 
Jest bardzo cieplutkie. 

Sukienkę dostałam w prezencie od zaprzyjaźnionej blogerki. 
Bardzo mi się podoba. 
Z przodu  i z tylu posiada cekiny. 
Idealna na imprezę. 

Buty już parę lat temu kupiłam w internetowym sklepie DeeZee. 
Jestem do dzisiejszego dnia w nich zakochana.
Na obcasie posiada srebrne ćwieki. 
Uwielbiam rzeczy z ćwiekami.










 Torebka- Rosegal
Futro- Prezent 
Sukienka- Prezent 
Buty- DeeZee
Stylizacja: 169

12 komentarzy:

  1. fajna torebka, super całość, ale ty masz chude nogi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra stylizacja, bardzo dobre zdjęcia :)
    Fajnie że sukienka tak świetnie na Tobie leży i znalazła swój nowy dom :) :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta stylizacja pobiła wszystkie poprzednie! Strasznie mi się podoba, tak ładnie wyglądasz na zdjęciach. Butki bardzo fajne, sama mam podobne i są również bardzo wygodne.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe futerko, klasyczne na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta torebka! Idealnie pasuje do butów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz, ta stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ta stylizacja, super torebka i futerko

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta torebka! Bardzo fajne futerko i sukienka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń