piątek, 29 stycznia 2016

BAKEO - ZDROWA PRZEKĄSKA


Już kiedyś pisałam Wam, że jestem zwolenniczką zdrowego odżywiania. 
Co za tym idzie przekąski tez muszą być zdrowe. 
Ciesze się, że całkiem przypadkiem trafiłam na sklep Bakeo.
Miał już ktoś z Was styczność z tymi przekąskami?

 Bakeo.pl to sklep internetowy, który ma bardzo bogaty asortyment.
Znajdziemy tam miedzy innymi przekąski: 
-owocowe, 
-orzechowe, 
-z czekolada,
-mieszane,
-batony.
Do wyboru mamy aż 50 unikalnych smaków.  

 Przesyłka, która do mnie dotarła była zapakowana w tekturowe pudełeczko 
wewnątrz, którego były cztery małe pojemniczki ze smakołykami. 
Powiem wam, że bardzo mi się podobają takie dziwaczne nazwy przekąsek. 
Takie opakowanie kosztuje 19zł już z przesyłką. 
W moim kartoniku znajdowały się poniższe pyszności:

GRA W KULKI 
Skład: agrest w czekoladzie, orzechy laskowe, orzechy macadamia.
NIEZŁE CIACHO
Skład: orzechy laskowe, orzechy macadamia, morwa biała suszona. 
LEKKOŚĆ BYTU 
Skład: banany suszone, jabłka suszone. 
STREFA MOCY
Skład:  słonecznik, migdały, pistacje, arachidy, sezam i miód. 
Wszystkie mieszanki były wyśmienite. 
Jednak najbardziej do gustu mi przypadła " Strefa mocy".
Przekąski są ciekawą opcją do przegryzienia w pracy,  szkole,  na piknik czy nawet na czas spędzony z książką w domu
Zamiast słodyczy warto kupić dla siebie i rodziny zdrowsze małe co nie co.
 
Ma również dla Was do wykorzystania kod promocyjny NFBT9FV



14 komentarzy:

  1. Ale smakołyki
    Wszytsko prezentuje się przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale chętnie zjadłabym taką przekąskę!
    Pozdrawiam ciepło (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa! To zdecydowanie coś dla mnie, uwielbiam orzechy i wszelkie suszone owoce. Świetna alternatywa dla słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O trzeba będzie się zaopatrzyć (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Super produkt uwielbiam takie zdrowe przekąski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również takie rzeczy bardzo lubię :) Już słyszałam o tych przekąskach :)

      Usuń