sobota, 9 stycznia 2016

STRÓJ 250 SHEIN

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :   

Ostatnio zamówiłam sobie w internetowym sklepie Shein kapelusz i sukienkę.

Kapelusz jest dostępny w kolorze czarnym.
Jego obwód wynosi 62cm.
Na zewnątrz posiada czarny paseczek.

Sukienka dostępna w sześciu kolorach.
Można ja kupić w rozmiarze od S do XL.
Ja mimo, że nosze rozmiar xs/s musiałam według wymiarów zamówić M.
Na samym dole rękawa są dziury przez, które przekłada się kciuk.
Z przodu sukienka jest krótsza, a z tyłu dłuższa.
Ja ja będę nosiła raczej jako tonikę. :-P















Kapelusz- Shein
Sukienka- Shein
Kamizelka- Shein
Spodnie- Asos via Shein
Buty-CCC 
Bransoletka- Dresslink
Naszyjnik- Dresslink
Pierścionek- Rossmann 




Stylizacja: 170

12 komentarzy:

  1. Ale mnie zamurowało!Świetna stylizacja! Renata Klimek

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się każdy element tej stylizacji. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja wyszła rewelacyjnie :) wszystko mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rety ale super :)
    poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się ten outfit podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka *.* Poważnie, chyba się na nią skuszę! Wyglądasz w niej cudownie, że też Ci nie było zimno z tymi odkrytymi ramionami.

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana tu to wymiatasz. Wyglądasz obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to połączenie kamizelki z tuniką! Kapelusz jest idealny dla Ciebie! Bardzo mi się podoba ta propozycja :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń