niedziela, 26 czerwca 2016

STRÓJ 288 BIAŁA MARYNARKA

W dniach 27-28 czerwca w internetowym sklepie Shein będzie darmowa przesyłka. 
W sklepie Shein  jest również sporo ciekawych promocji. 

 T-shirt= KLIK
Sukienki=KLIK
Spodnie i spodenki=KLIK
Spódniczki= KLIK
Kombinezony= KLIK

Dzisiaj również chciałam Wam pokazać marynarkę, którą dostałam z internetowego sklepu Shein.
Marynarka jest dostępna w kolorze białym i czarnym.  
Ja wybrałam białą ponieważ czarną już mam. 
Możemy ją kupić w rozmiarach  od S do XL.
Posiada podwijane rękawy 3/4. 
Na pewno będę ją wykorzystywać do wielu strojów eleganckich jak i takich na luzie. 

Marynatka Shein=KLIK
Spodnie- SH
Buty-Allegro
Kopertówka- Allegro 
Bluzka- SH 








Marynatka Shein=KLIK
Spodnie- SH
Buty-Allegro
Kopertówka- Allegro 
Bluzka- SH
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

11 komentarzy:

  1. ekstra połączenie białego z kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna marynarka, sprawdzi się zarówno w sportowym jak i eleganckim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ta marynarka , jednak znając mnie zaraz byłaby brudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta marynarka! Idealny kolor i długość - będzie Ci pasować do większości rzeczy :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie elegancji ze sportowymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta marynarka, przydałaby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W porównaniu ze sportowymi butami wygląda bardzo modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marynarka super, podoba mi się też bluzka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń