środa, 8 czerwca 2016

NOWOŚCI, INSPIRACJE H&M

Dzisiaj przeglądałam sobie stronę internetowa sklepu H&M.
Wpadło mi w oko kilka nowości. 
Chciałam Wam pokazać te, które najbardziej mi się spodobały.
Napisze kilka slow o tym co lubię w ubraniach. 

Jestem miłośniczką koronek, a najbardziej lubię te w jasnej kolorystyce. 
Koronka przy sukience należy do moich ulubionych zestawień. 

 Jednym z moich ulubionych motywów są kwiaty. 
Chociaż miałam taki okres kiedy mnie denerwował ten wzór kwiatowy i pozbyłam się wszystkich ubrań które były w kwiaty. 
Teraz tego troszkę żałuje. 

W mojej szafie zawsze musi być  chociaż jedna kurtka dżinsowa i najlepiej jasna. 
Bardzo lubię nosić spodnie, rybaczki i spodenki z dziurami. 
Mam już małą kolekcję, która ciągle rośnie.
Ja się oprzeć takim spodniom nie mogę.
Kurtka motocyklowa nie jedna gości w mojej szafie. 
Uwielbiam tego typu kurtki, a najlepiej jak są czarne. 

 Niestety w mojej szafie nie ma żadnego kombinezonu chociaż wiele bardzo mi się podoba. 
Jeszcze nie znalazłam takiego, który byłby na mnie dobry. 
Wielką sympatią cieszą się u mnie ubrania z wycięciami po bokach, a najbardziej na plecach. 


13 komentarzy: