wtorek, 24 maja 2016

STRÓJ 280 Shein

Torebka Shein= KLIK
Bluzka- Prezent od mamy z Meksyku.
Spodnie- Kamaciuch.pl
Buty- Deichmann

Ostatnio mamy bardzo cieple dni dlatego chciałam Wam pokazać taką bardziej wiosenną stylizację.
Śliczna, biała i przewiewna bluzeczka idealna na wiosnę i lato.
Dostałam ja w prezencie od mamy kiedy wróciła z podroży w Meksyku.
Torebka jest z internetowego sklepu Shein.
Od momentu kiedy ja dostałam nie rozstaje się z nią kiedy jadę na zakupy.
Spodnie kupiłam w SH kamaciuch.pl.
Bardzo pasują do wiosennych stylizacji.
Niestety ze względu, że są białe szybko się brudzą przy dzieciach.
Jeśli chodzi o sandały mam już je bardzo długo.
Chodzę w nich czwarty sezon i myślę, że to dość długo jak na sklep Deichmann.










Torebka Shein= KLIK
Bluzka- Prezent od mamy z Meksyku.
Spodnie- Kamaciuch.pl
Buty- Deichmann
Stylizacja: 199

6 komentarzy: