poniedziałek, 30 maja 2016

EVELINE - płynny jedwab do włosów.

Seria ARGAN * LIQUID SILK 
powstała dzięki współpracy laboratoriów Eveline Cosmetics ze stylistami fryzur. 
W efekcie stworzono profesjonalną linię kosmetyków pielęgnujących włosy, które jednocześnie ułatwiają stylizację i nadają fryzurze wielogodzinną trwałość.
 Płynny jedwab do włosów, wzbogacony działaniem sześciu starannie dobranych olejków o wyjątkowych właściwościach, kompleksowo pielęgnuje, ułatwia rozczesywanie, chroni włosy i nadaje im wspaniały połysk od nasady aż po same końce. 
Odżywka wzmacnia i regeneruje włosy. 
Wygładza ich strukturę, nadaje miękkość i sprężystość oraz podkreśla ich piękny, naturalny blask.

Polecany jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów w szczególności  włosów suchych, zniszczonych i delikatnych.

 Kompleksowe działanie 8w1:

1.Jedwabna miękkość.
2.Wyjątkowy blask i gładkość.
3.Odbudowa struktury włosów
4.Odżywienie i nawilżenie
5.Poprawa  sprężystości
6.Ochrona przed wysoką temperaturą i promieniami UV
7. Łatwiejsze rozczesywanie i  układanie
8. Szybszy wzrost włosów

 INNOWACYJNA FORMUŁA 
 Proteiny jedwabiu wnikają we włókna włosów regenerując je, przywracając im optymalny poziom nawilżenia i idealną gładkość. 
Włosy są pełne blasku, elastyczne, miękkie i łatwe do ułożenia.

Olejek arganowy wzmacnia, odżywia i regeneruje włosy.

Olejek ryżowy, będący skoncentrowanym źródłem cennej witaminy E, chroni włosy, odbudowuje ich strukturę i nadaje im miękkość.

Oliwa z oliwek intensywnie nawilża i regeneruje oraz zwiększa sprężystość  włosów.

Olejek rumiankowy nawilża i wygładza, chroni włosy przed utratą wody, zapobiega puszeniu się i łamaniu oraz rozdwajaniu się końcówek.

Olejek słonecznikowy doskonale odżywia włosy i odbudowuje je.

Olejek sojowy zawiera kompleks cennych dla włosów witamin i minerałów i przyspiesza odbudowę struktury włosa.

Lekka formuła eliksiru doskonale się wchłania i nie obciąża włosów.

Produkt testowany dermatologicznie.

Pojemność 37ml.
Cena około 20 zł. 
 MOJA OPINIA 
Firma Eveline jest jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych. 
Uważam, że mają bardzo wiele dobrych kosmetyków. 
Płynny jedwab do wlosow na pewno będzie jednym z moich ulubieńców.  
Opakowanie jest wykonane z twardego tworzywa i posiada bardzo fajny dozownik. 
Kosmetyk bardzo łatwo można wydobyć z opakowania. 
Posiada rzadką konsystencję, która jest przeźroczysta. 
Zapach przypomina mi słodycz cukierków. 
Jedwab mimo, że jest małej pojemności to bardzo wydajny. 
Idealny kosmetyk na lato. 
Świetnie sobie radzi z wysoką temperaturą i promieniami UV. 
Łatwo mi się dzięki niemu rozczesuje włosy. 
Jeśli chodzi o szybszy wzrost włosów to nie zauważyłam jakiejś większej różnicy. 
Moje włosy stały się miękkie  w dotyku i gładkie. 
Bardzo dobrze działa na rozdwojone końcówki. 
Nie pozostawia tłustej warstwy na włosach. 
Bardzo chciałam polecić ten kosmetyk szczególnie osobom ze suchymi końcówkami.
 


6 komentarzy:

  1. Nie widziałam go nigdzie :) wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. nie uzywałam tego kosmetyku jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Bardzo fajny test oraz prezentacja produktu. Bardzo dziękujemy, że zechciałaś zaprezentować opinię o naszym produkcie swoim czytelnikom. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. znam wiele jedwabi ale tego z eveline jeszcze nie miałam. zawsze nakładam coś na końcówki

    OdpowiedzUsuń
  5. również używam jedwabiu, jednak nie z tej firmy ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś jedwab niestety już nie pamiętam jakiej firmy. Będę musiała wrócić do używania tego kosmetyku .

    OdpowiedzUsuń