sobota, 14 maja 2016

CC DEIA - Matujący krem korygujący przeciw oznakom starzenia.

OD PRODUCENTA 
 Matujący krem korygujący przeciw oznakom zmęczenia, który łączy cechy podkładu z intensywną pielęgnacją, opartą na inteligentnym systemie nawilżającym DuraQuench IQ™.
Wzbogacony dodatkowo o alantoinę, oligosacharydy, 
Błyskawicznie poprawia koloryt zmęczonej skóry, nadaje jej świeży, gładki i matowy wygląd.
 Krem jest szczególnie polecany do cery zmęczonej i skłonnej do podrażnień oraz dla kobiet, których skóra narażona jest na stres, wywołany szybkim i intensywnym trybem życia.

 SKŁAD: aqua, cyclopentasiloxane, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crossplymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Dimethiconol, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Cetearyl Alcohol. Dicaprylyl Carbonate, Mica Lauroyl Lysine, Glyceryl Stearate Citrate, Biosaccharide Gum-1, Soluble Collagen, Phenyl Trimethicone, Panthenol, Niacinamide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglicerin, Cetyl Alcohol, Isostearate, Potassium Cetyl Phosphate, Cetyl Behanate, Behenic Acid, Glyceryl stearate, Polyacrylamide / C13-14 Isoparaffin / Laureth -7, Tocopheryl Acetate, Arginine, Allantoin, Parfum, Xantan Gum, Disodium EDTA, 2-Bromo-22 Nitropropane -1,3-Diol, [+/- CI 77491, CI 77492, CI 77891, CI 77499].


 Technologia naturalnego koloru, idealnie dopasowana do każdej karnacji. 
1krem=9 korzyści dla skóry 
-intensywnie i długo nawilża, 
-poprawia elastyczność, 
-wspomaga właściwą regenerację, 
-zapobiega powstawaniu zmarszczek, 
-wygładza i koryguje niedoskonałości i przebarwienia, 
--wyrównuje kolory, 
-doskonale matuje, 
-chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, 
-doskonały jako baza pod makijaż. 


Kosmetyk ten kupiłam wraz z zawartością wiosennej edycji pudełka Joy Box. 
Krem jest w bardzo  wygodnej, miękkiej tubce i bardzo łatwo się go z niej wydobywa. 
Posiada rzadką, kremową konsystencje, którą bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. 
Jeśli chodzi o jego kolor to ja mam niestety do niego za ciemna cerę, dla tego używam go jako baza pod makijaż do czego nadaje się idealnie. 
Dla osób do cery mieszanej jest bardzo dobry ponieważ matuje na bardzo długo (większość moich przebarwień również stała się niewidoczna). 
Na mojej skórze pozostaje przez cały dzień i nie ściera się. 
 Kosmetyk nie uczula, nie podrażnia i nie wysusza skóry. 
Bardzo wydajny produkt. 
 Cena również jest atrakcyjna. 

Cena około 10zł za 30ml.  

 

3 komentarze:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym produkcie. Szkoda, że okazał się być dla Ciebie za jasny, jednak fajnie, że jednak udaje Ci się z niego pomimo to korzystac, ja właśnie poszukuję jakiejś fajnej bazy pod makijaż ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i u mnie jako baza pod makijaż sprawdza się idealnie ale i bez podkładu wygląda świetnie! ❤

    OdpowiedzUsuń