wtorek, 16 lutego 2016

ZARA - INSPIRACJE DLA KOBIET

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka ubrań z jednej z moich ulubionych sieciówek ZARA.
Maja tam zawsze wiele fajnych rzeczy w sprzedaży. 
Jednak ich ceny są bardzo wysokie dlatego ja kupuje tam bardzo rzadko. 
W sobotę albo niedziele wybiorę się do tego sklepu i kto wie może coś sobie kupie. 
Taki spóźniony prezent walentynkowy he he he. 
Poniżej kilka perełek ze sklepu Zara.

PŁASZCZ 299zł

KURTKA Z BASKINKĄ 299zł

ŻAKIET 279zł

SUKIENKA 279zł

TOP 119zł 

TOP 119zł 

SPODNIE 199zł

SPODNIE 139zł

SPODNIE 199zł 

BUTY 359zł 

PLECAK 159zł

9 komentarzy:

  1. Druga kurteczka piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie kupowałam w zarze jakoś nie przyciąga mnie asortyment tego sklepu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugą kurtkę chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! top z koronką i kurtka z baskinką są 100% w moim stylu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Zare! Świetne propozycje! Najbardziej podoba mi się płaszcz i spodnie z zamkami :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń