środa, 3 lutego 2016

STRÓJ 256 SHEIN

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :   
SHEIN, ROSEGAL.

Niedawno dotarła do mnie długo oczekiwana przesyłka z internetowego sklepu Shein.
Czekałam niecierpliwie na nowe rzeczy.

Tunika- KLIK
Tunika jest dostępna w kolorze czarnym.
Jej rozmiar jest uniwersalny, jednak moim zdaniem to bardziej S.
Posiada wspaniały nadruk z orłem.
Na skrzydłach są czarne i białe kryształki.
Z przodu jest krótsza niż z tyłu.

Spodnie- KLIK
Spodnie są dostępne w kolorze czarnym.
Można je dostać w kilku rozmiarach od XS do L.
Po jednej stronie posiadają dwa ozdobne zameczki.
Są marszczone przy kolanach.
Wykonane z materiału skóropodobnego.

Buty już dawno kupione w CCC.
Po bokach posiadają gwiazdki.
Kolor czarny.

















Tunika Shein - KLIK
Spodnie Shein - KLIK
Buty-CCC
176

20 komentarzy:

  1. fajna bluzka i buty, spodnie zaś są za duze, wole wąskie nogawki, wtedy lepiej by się prezentowały

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie fajne, ale, według mnie, powinny być bardziej obcisłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że będą bardziej dopasowane, ale jak widać niestety nie są. Chyba dam krawcowej do przerobienia.

      Usuń
    2. Niestety z tymi spodniami to ciężko utrafić. Ja swego czasu zamówiłam z innej stronki chińskiej i znowu okazały się nieco za małe :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że krawcowa są rada mi je przerobić.

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że krawcowa są rada mi je przerobić.

      Usuń
  3. Uuuu rockowo i z charrakterem- jak najbardziej moje klimaty ! :D
    super wyglądasz, w takim zadziornym wydaniu- tylko motora jeszcze Ci brakuje- takiego super ścigacza :D hihihi

    portaski baaardzo mi się podobają <3

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Print nie w moim guscie, ale pasuje do reszty stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Monika czy ty tego bloga prowadzisz za kare? usmiechnij sie!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok następnym razem specjalnie dla Ciebie wielki uśmiech.

      Usuń
    2. Ok następnym razem specjalnie dla Ciebie wielki uśmiech.

      Usuń
  6. Totalnie nie mój styl, ale Tobie zdecydowanie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie! Od dawna na takie poluje tylko myślę, że lepiej by wyglądały gdyby były dopasowane. Bluza też jest świetna! Całość bardzo mi się podoba :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń