środa, 10 lutego 2016

LAMBRE - PERFUMY DLA KOBIET GOLD AMBER



Jestem osobą wybredną względem perfum. 
Aby spodobały się mnie oraz mojemu nosowi, muszą być naprawdę ciekawe oraz oryginalne. 
Mile widziane również inne zalety.

Niedawno stałam się posiadaczką perfum Gold-Amber firmy Lambre.

Rodzina zapachów:
Nuta głowy: galbanum, bazylia, whisky, rum, cytryna
Nuta serca: wosk pszczeli, róża, kadzidło
Baza: żywica balsamiczna, bursztyn, czystek, mirra, paczula, dąb


Gold Amber Women -   Magia i tajemnica uwodzenia zawarta w jednej małej buteleczce dzięki połączeniu składników niewykorzystywanych do tej pory w żadnych innych perfumach. 
Symbol niezwykłej zmysłowości, mieszanki ukrytych pragnień i pożądania. 
Głębokie nuty drzewa dębowego i paczuli ukazują kobietę pewną siebie, zdobywczą gotową uwodzić świat swoim zapachem. 
Powoli wyłaniająca się nuta cytryny łagodzi i lekko zaskakuje niczym zmieniające się jej oblicza. Bogactwo bursztynu podbija niezwykłe nuty mirry, wosku pszczelego, a połączenie z wyszukaną nutą whisky sprawia, że zapach staje się niczym obsesja.

Cena: 109zł/75ml. 



 MOJA OPINIA
Złoty flakonik wykonany jest ze złotego surowca. Jest solidny i ciężki.
Kształt butelki dopasowuje się do dłoni, co zapobiega wyślizgnięciu i rozbiciu, choć nawet upadek nie robi im krzywdy.


Po otwarciu perfum i pierwszym psiknięciu do korka, mój nos już mi powiedział, że trafiłam w 10. Mają bardzo mocny, charakterystyczny, ostry zapach. 

Dokładnie takie są idealnie w moim guście. 
Zapach na skórze utrzymuje się bardzo długo, wystarczy jedno psiknięcie. 
Stwierdzenie, że zapach utrzymuje się od rana do wieczora, nie jest w żadnej mierze przesadzony. 
Na ubraniach aromat utrzymuje się przez kilka dni. 
Co najważniejsze są bardzo wydajne i na pewno będą mi długo służyć.


Gold Amber to najlepsze perfumy, na jakie miałam przyjemność trafić w życiu.
Na pewno sięgnę po nie po raz kolejny.
Są bardzo godne polecenia i warto je zakupić.
Kosmetyki z tej wyjątkowej linii stanowią idealny prezent dla wyjątkowej osoby.







Perfumy- KLIK
Sklep- KLIK

8 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia, lubię ostre i charakterystyczne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe nuty. Muszę mieć te perfumy. Wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!
    Uwielbiam ciężki perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że ten zapach przypadłby mi do gustu :) Też lubię takie wyraziste, nawet ostre zapachy. Trwałość na duży plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz spotykam się z tymi perfumami, muszą być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak mój nos by na nie zareagował :)

    OdpowiedzUsuń