czwartek, 28 listopada 2013

STRÓJ 99

Dzisiejszy ubiór to nic specjalnego.
Tak do chodzenia po domu i na spacer po lesie.
Moja szafa niestety powoli zaczyna świecić pustkami.
Coraz więcej ciuchów do wywalenia.
Na razie przed świętami na nic nowego mnie nie stać.
Może po świętach zobaczę i odświeżę moją szafę.  
Z Edziem przeszliśmy się tylko na króciutki spacer bo zachciało mu się spać.
Szybko minęły te czasy kiedy chodziliśmy na parogodzinne spacerki.
Punkt dwunasta Edzio musi iść spać.
Chociaż od paru dni robi sobie drzemki bliżej godziny trzynastej.
 

 
 
 
Spodnie-Lee
Buty- Deichmann
Sweter- Bershka
 
 


47 komentarzy:

  1. Śliczny sweter,zdjęcia i tak cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super :) uwielbiam takie sweterki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweter ;) też tak mam ostatnio, ze albo zdjęcia nie chcą mi się wgrywać, albo bardzo wolno się ładują :/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj pogoda mało spacerowa, ładny sweterek...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta jesienna stylizacja! Właśnie takie lubię! Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie swetetek! Chcialabym taki, ale w kolorze czekolady :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buciki ^^
    I sweterek :D

    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń
  8. musi byc cieply ten sweterk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny i z pewnością bardzo ciepły sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. super sweterek. :)

    zapraszam na rozdanie cieni i pomadek Sephora na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja zupełnie tak samo jak Edzio :) Ubrania domowe czy spacerowe są bardzo ważne. W końcu w nich spędzamy bardzo dużo czasu. Dla mnie przede wszystkim muszą być wygodne:) Fajny normalny codzienny zwyklaczek:) Sciskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładniutki sweterek:) bardzo lubię szary kolor:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. extra sweterek. i ciekawt blog.
    pytałaś o wspólną obserwację oczywiście bez wahania się zgadzam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek! BArdzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny sweterek. Jest taka fajna maszynka (byle nie na baterie tylko mocniejsza, na akumulatorek) do obcinania kulek ze swetrów i innej zmechaconej garderoby. Może zastanów się czy warto wyrzucać "pół szafy"? Może coś odnowić? Ja to polecam wszystkim. Naprawiłam tym płaszcz, kilka swetrów i spodnie. Pozdrawiam
    PS Ciężko Ci się rozstać z niektórymi rzeczami? Mnie bardzo, mimo, że ich nie noszę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to mam taką maszynkę i nie mam do niej cierpliwość. Strasznie długo to trwa usuwanie nią tych kuleczek. Kiedyś próbowałam maszynką do golenia (ktoś mi tak zaproponował) ale mam wrażenie, że ona bardziej niszczy ubrania niż je naprawia, że tak powiem. heh

      PS: Dla mnie to nie problem rozstać się z niektórymi ciuchami. Większości właśnie bym chciała się pozbyć, ale ostatnio mam sporo ważniejszych wydatków niż na ciuszki i nad tym ubolewam bo sama widzę, że by mi się przydały jakieś nowe ubrania na zimę. Może od nowego roku będzie lepiej.

      Pozdrawiam serdecznie. :-D

      Usuń
  16. tak samo jak u mnie widzę, ja jestem strasznym bankrutem obecnie, a mam taką ochotę na zakupy:(

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie cieplutkie swetry, Twój na dodatek jest bardzo ładny ;)
    masz ochotę na wspólną obserwację? buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie, ze masz las tak blisko, zazdroszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie stroje. Są ciepłe i wygodne.
    Chciałabym mieszkać blisko tak pięknego lasu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny sweterek *.* Obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog :)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie u Ciebie.
    obserwuje i czekam na Ciebie :)
    pozdrawiam,
    sislovefashion

    OdpowiedzUsuń
  23. lubie takie zestawy ;)
    ja juz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. z lumpeksu :)

      Usuń
    2. No i w tym momencie się mylisz. Te spodnie to prezent od rodziców i nie są z lumpeksu.

      Usuń
    3. no to mnie zaskoczyłaś!

      Usuń
    4. Takie anonimy to zawsze najlepiej wszystko wiedzą -,-

      Usuń
  25. Super :) ładny strój i ten sweterek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny sweterek ^^ moja koleżanka ma takie buciki ;d zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam spacery po lesie :) Fajny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterek jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne zdjęcia, najbardziej podobają mi się buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog ! Sweterek bardzo ładny :))
    Zapraszam do mnie, jak chcesz wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Brawo! już 99 stylizacji ;)
    Takie proste bardzo mi się podobają, a z tego najbardziej sweterek ;)
    Pytałaś o obserwację, ja już ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kobieto, Ty nie masz pojęcia na temat mody. Ciągle te same buty,legginsy,beznadziejne apaszki. A Twoje wpisy są na poziomie dziecka z podstawówki, milion krótkich zdań. Nie chcę Cię urazić, tylko daję radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi kup nowe, leprze ciuchy. Gdzie sią te rady? Tego bym radą nie nazwała. Chyba nie masz pojęcia jak wygląda dawanie komuś rad.

      Usuń