piątek, 19 stycznia 2018

STRÓJ 382 Kurtka Zaful.

Kurtka - Zaful =KLIK

O takiej kurtce marzyłam od dawna i w końcu zdecydowałam się ją zamówić w sklepie Zaful. 
Bardzo podoba mi się jej kolor, który bardzo ładnie się prezentuje z białym kożuszkiem. 
Mimo, że jest cienka nie zmarzłam w niej. 
Bardzo zachecam do zakupu.











Spódniczka -Zaful =KLIK

Wraz z kurtka w przesyłce dotarła przepiękna spódniczka, która się okazała na mnie o wiele za duża 
i właśnie dlatego nie mogę pokazać jej na sobie bo niezbyt ładnie to wygląda.  
Bardzo ubolewam, że nie trafiłam w rozmiar. 






3 komentarze:

  1. fajna spódniczka, co do kurtki to wolę dłuższe bo jestem zmarzluchem

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna spódniczka, jeśli chodzi o kurtki to wolę dłuższe

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka bardzo fajniusia jak i spódniczka. Szkoda, że okazała się za duża :(

    OdpowiedzUsuń