wtorek, 23 sierpnia 2016

STRÓJ 301 Koszula Moro Shein

Koszula Shein=KLIK 
Spodnie- New Yorker
Buty- CCC
Torebka Shein= KLIK 
Okulary Gamiss= KLIK 

Koszula pochodzi z internetowego sklepu Shein. 
Moro jest to jeden z moich ulubionych wzorów. 
Dostępna w rozmiarze uniwersalnym  
Napinana na guziki również posiada guziczki przy mankietach. 
Wykonana z cienkiego przewiewnego materiału, który się nie gniecie po wyprasowaniu. 
Ja jestem bardzo z niej zadowolona i bardzo zachecam do zakupu.









Koszula Shein=KLIK 
Spodnie- New Yorker
Buty- CCC
Torebka Shein= KLIK 
Okulary Gamiss= KLIK
218

6 komentarzy:

  1. fajna koszula, uwielbiam motyw moro

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3 Mam też te okularki, Kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz!
    Iście militarna stylizacja.

    Zapraszam do mnie na post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze przyznac, ze do twarzy ci w koszuli. Ja osobiscie nie przepadam za deseniem moro, ale w tej wersji wszystko do siebie pasuje :)
    Klikam oczywisice, dziekuje za odwiedziny! Buziaki!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń