wtorek, 5 kwietnia 2016

KOSMED- Nafta kosmetyczna z biopierwiastkami



O FIRMIE 
 Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe KOSMED® Zbigniew Leżański to firma, która od jej początków w latach 90-tych, stawia na leczniczy wpływ natury na nasz organizm. 
Zgodnie z tą myślą produkujemy leki homeopatyczne, których nieoceniony wpływ na zdrowie człowieka znany jest od setek lat.

Misją naszej firmy jest produkcja leków i kosmetyków z wysokiej jakości naturalnych surowców. 
Co sprawia, że kosmetyki wytwarzane w naszej firmie działają w oparciu o "Moc Natury". 
Łagodzą, koją, wspomagają regenerację skóry i włosów. 
W ofercie naszej firmy znajdziesz produkty pielęgnacyjne dla dzieci i dorosłych. 
Nafty i wazeliny kosmetyczne, produkty przeciwodleżynowe. 
Płyny do pielęgnacji skóry i włosów. 
Kremy z serii Rokitoderm® oparte o właściwości oleju z owoców rokitnika. O
dżywki i olejki do pielęgnacji skórek i paznokci oraz preparaty przeciw ich obgryzaniu. 
Kremy do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej. 
Kumulacje mocy Natury stanowi Olej z owoców rokitnika - źródło młodości - bogaty w witaminy
 i kwasy organiczne. 
Uzupełnieniem oferty firmy KOSMED®  jest zestaw pojemników medycznych różnego stosowania.



OD PRODUCENTA 

Olej z rokitnika jest jednym z najbogatszych olejków roślinnych o unikalnych składnikach. 
To cala gama nienasyconych kwasów tłuszczowych, witamin, flawonoidów i steroli.
Tak drogocenny składnik regeneruje uszkodzona strukturę wlosow, dzięki czemu wzmacnia je i dodaje im połysku. 
Po zastosowaniu nafty kosmetycznej włosy stają się miękkie, lekkie i elastyczne, co ułatwia ich rozczesywanie. 
Dodatkowo właściwości nafty domykają łuski włosów, przez co stają się one idealnie wygładzone, nie puszą się i nie elektryzują. 
Polecamy stosowanie nafty samodzielnie lub w formie masek dla maksymalnej regeneracji
 włosów zniszczonych i suchych. 

SPOSÓB UŻYCIA 
Niewielką ilość nafty wetrzeć we włosy pozostawić na 10 minut. 
Umyć włosy szamponem. 
Stosowanie w formie maseczki: 
1-2 żółtka wymieszać z jedną łyżką stołową nafty, dodać sok 1/2 cytryny.
Wmasować maseczkę we włosy.  
Pozostawić na 5-10 minut. 
Umyć włosy szamponem. 



MOJA OPINIA 
Moi drodzy dzisiaj chciałam napisać kilka słów o nafcie kosmetycznej 
z biopierwiastkami od firmy Kosmed.
Kosmetyk jest w plastikowej, cienkiej butelce o pojemności 150ml. 
Posiada bardzo rzadką konsystencje. 
Ma dosyć specyficzny zapach (mi przypomina zapach pasty do butów) jednak nie drażniący. 
Bardzo łatwo się aplikuje kosmetyk, bynajmniej ja nie miałam z tym problemu. 
Włosy stały się bardzo miękkie i łatwe w rozczesywaniu. 
Moje włosy przestały się elektryzować i puszyć jak kiedyś. 
Niestety dla mnie minusem jest to, że trzeba dwa razy użyć szamponu by ją spłukać.  
Ja ten kosmetyk stosowałam samodzielnie nie w formie maseczki.

 


5 komentarzy:

  1. może wypróbuję naftę zimą, bo teraz nie mam do tego głowy. kiedyś miałam już podejścia do niej ale nie widziałam efektów. miałam naftę innej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bardzo fajnie sprawdza się .

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam dokładnie ten sam kosmetyk w sklepie zielarskim
    ale nawet nie pomyślałam by go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie używałam nafty kosmetycznej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa ta nafta kosmetyczna, myślę że ją zastosuje:)

    OdpowiedzUsuń