wtorek, 5 kwietnia 2016

KOSMED- Nafta kosmetyczna z biopierwiastkami



O FIRMIE 
 Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe KOSMED® Zbigniew Leżański to firma, która od jej początków w latach 90-tych, stawia na leczniczy wpływ natury na nasz organizm. 
Zgodnie z tą myślą produkujemy leki homeopatyczne, których nieoceniony wpływ na zdrowie człowieka znany jest od setek lat.

Misją naszej firmy jest produkcja leków i kosmetyków z wysokiej jakości naturalnych surowców. 
Co sprawia, że kosmetyki wytwarzane w naszej firmie działają w oparciu o "Moc Natury". 
Łagodzą, koją, wspomagają regenerację skóry i włosów. 
W ofercie naszej firmy znajdziesz produkty pielęgnacyjne dla dzieci i dorosłych. 
Nafty i wazeliny kosmetyczne, produkty przeciwodleżynowe. 
Płyny do pielęgnacji skóry i włosów. 
Kremy z serii Rokitoderm® oparte o właściwości oleju z owoców rokitnika. O
dżywki i olejki do pielęgnacji skórek i paznokci oraz preparaty przeciw ich obgryzaniu. 
Kremy do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej. 
Kumulacje mocy Natury stanowi Olej z owoców rokitnika - źródło młodości - bogaty w witaminy
 i kwasy organiczne. 
Uzupełnieniem oferty firmy KOSMED®  jest zestaw pojemników medycznych różnego stosowania.



OD PRODUCENTA 

Olej z rokitnika jest jednym z najbogatszych olejków roślinnych o unikalnych składnikach. 
To cala gama nienasyconych kwasów tłuszczowych, witamin, flawonoidów i steroli.
Tak drogocenny składnik regeneruje uszkodzona strukturę wlosow, dzięki czemu wzmacnia je i dodaje im połysku. 
Po zastosowaniu nafty kosmetycznej włosy stają się miękkie, lekkie i elastyczne, co ułatwia ich rozczesywanie. 
Dodatkowo właściwości nafty domykają łuski włosów, przez co stają się one idealnie wygładzone, nie puszą się i nie elektryzują. 
Polecamy stosowanie nafty samodzielnie lub w formie masek dla maksymalnej regeneracji
 włosów zniszczonych i suchych. 

SPOSÓB UŻYCIA 
Niewielką ilość nafty wetrzeć we włosy pozostawić na 10 minut. 
Umyć włosy szamponem. 
Stosowanie w formie maseczki: 
1-2 żółtka wymieszać z jedną łyżką stołową nafty, dodać sok 1/2 cytryny.
Wmasować maseczkę we włosy.  
Pozostawić na 5-10 minut. 
Umyć włosy szamponem. 



MOJA OPINIA 
Moi drodzy dzisiaj chciałam napisać kilka słów o nafcie kosmetycznej 
z biopierwiastkami od firmy Kosmed.
Kosmetyk jest w plastikowej, cienkiej butelce o pojemności 150ml. 
Posiada bardzo rzadką konsystencje. 
Ma dosyć specyficzny zapach (mi przypomina zapach pasty do butów) jednak nie drażniący. 
Bardzo łatwo się aplikuje kosmetyk, bynajmniej ja nie miałam z tym problemu. 
Włosy stały się bardzo miękkie i łatwe w rozczesywaniu. 
Moje włosy przestały się elektryzować i puszyć jak kiedyś. 
Niestety dla mnie minusem jest to, że trzeba dwa razy użyć szamponu by ją spłukać.  
Ja ten kosmetyk stosowałam samodzielnie nie w formie maseczki.

 


5 komentarzy:

  1. może wypróbuję naftę zimą, bo teraz nie mam do tego głowy. kiedyś miałam już podejścia do niej ale nie widziałam efektów. miałam naftę innej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam dokładnie ten sam kosmetyk w sklepie zielarskim
    ale nawet nie pomyślałam by go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie używałam nafty kosmetycznej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa ta nafta kosmetyczna, myślę że ją zastosuje:)

    OdpowiedzUsuń