niedziela, 19 stycznia 2014

STRÓJ 107

Dawno u mnie nie było takiej niedzieli, którą można było spędzić rodzinnie.
Dziś przyjechali do nas moi rodzice, z czego Edziu był bardzo zadowolony.
Po ich wyjeździe przygotowaliśmy się i pojechaliśmy do chińczyka na obiadek i zakupy.
Ostatnio Edzio zbił mi dzbanek do zimnych napojów więc dzisiaj kupiłam nowy nawet ładniejszy od tego, który miałam poprzednio. 
Po zakupach wybraliśmy się do męża siostry z plackiem. 
Także dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do bardzo udanych.






Buty-CCC
Legginsy- DeeZee
Bluzka-More&More (prezent)
Kamizelka- Metrofive (Chińskie Centrum Handlowe)
Bransoletka- Rossmann

sheinside 

rosegal

40 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kamizelka;)
    Legginsy też super:)
    Fajnie, ze tak miło spędziliście dzień, ja dzisiaj odpoczywałam w domku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że w końcu mogłam gdzieś się wyrwać z rodzinką. Siedzenia w domu już mam dość. :-)

      Usuń
  2. Uwielbiam Cię w tych legginsach, wyglądasz bosko :****

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne legginsy ;] fajnie wyglądasz ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy i kamizelka - coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, zakochałam się w kamizelce *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy prawie jak Twój nagłówek :) widzę, że lubisz galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ładna kamizelka :)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna z ciebie kobieta:)Legginsy super:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi to wpadł ten golfik szary bo lubię ten kolor i dość dużo rzeczy mam z tego koloru. Fajnie do tego dobrałaś kamizelkę

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za pomoc :) śliczne leginsy z motywem galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz:) legginsy są super:) ciąża Ci służy:) bardzo fajnie, że Edzio będzie miał rodzeństwo:) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że niedziela się udała :) Wyglądasz kwitnąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kamizelka...takie niedziele są super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Super leginsy ! Kocham ten wzór :3
    Kamizelka też mi się bardzo podoba :)
    Fajnie że mogliście spędzic ten dzień w rodzinnej atmosferze :)
    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz przyszła mamusiu :) Super legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kamizelka. Piękny brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kamizelka i legginsy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te leginsy są swietne! Zapraszam na nowy, po części urodzinowy post. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wyglądasz :)
    fanie, że w końcu udało się rodzinnie spędzić dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje i ja również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym zmienila bluzeczka

    nie ma żadnej akcji w necie jak napisałasz ,,stop spam"

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej nie mój styl, ale ciekawe zestawienie :)
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham leginsy z takim motywem :*

    OdpowiedzUsuń