środa, 25 grudnia 2013

WIGILIA

Tradycyjnie jak co roku spędziłam wigilie u rodziców razem ze swoją rodzinką.
Był również mój brat jego żona i córeczka.
Zanim usiedliśmy wszyscy przy stole został odczytany fragment z Pisma Świętego.
Podzieliliśmy się ze sobą opłatkiem i złożyliśmy życzenia świąteczne.
Następnie czekała na nas wykwintna kolacja składająca się z wielu wspaniałych potraw.
Tata puścił piękne kolędy.
Kiedy już wszyscy byli najedzeni przyszła pora na prezenty.
Myślę, że każdy był zadowolony z tego co dostał, a na pewno dzieci. :-)
Poniżej kilka skromnych zdjęć z tego wspaniałego dnia.
Niestety jest ich mało ponieważ nie miałam ochoty na robienie zdjęć. :-P
 
Udekorowana choinka.



Na stole w rzeczywistości było więcej jedzenia, ale przegapiłam i nie zrobiłam zdjęcia. :-/
 
Mnóstwo prezentów. :-)
 
Edzio dorwał się do kuzynki prezentu.
 

24 komentarze:

  1. uroczy maluszek :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt ^ ^ Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutki ten Twój synek :-)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Moniś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że Święta sie udały :) Edzio mały elegancik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy dzieciaczek!:)
    Ja już obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Synek uroczy, miłego świętowania...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna choinka, widze że edziu szczęsliwy z prezentu, ja dodam swoje prezenty moze w sobotę

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ślliczna chinka! woow, ile prezentów!! super ;)))
    oczywiście, że obserwujemy. ja już i teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe zdjęcia Kochana, super że się świetnie bawiłaś i miło w rodzinnym gronie spędziłaś ten czas :******

    OdpowiedzUsuń
  11. ile prezentów :)
    dziękuję za odwiedziny - z miłą chęcią zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy maluszek <3
    Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Heheh z takiej góry prezentów to pewnie każdy był zadowolony ^^
    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz słodkiego synka :) cudowny i bezcenny jest ten uśmiech dzieci na widok tych wszystkich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widać, że spędziłaś cudowne święta. U mnie na wigilii zawsze tylko kilka osób, więc zazdroszczę ludziom, którzy spędzają święta w większym gronie- zawsze to przyjemniej ;) A Edzio to niesamowity słodziak <3
    Obserwuję i pozdrawiam ;*
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka wielka ta choinka! i ile prezentów! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta jak widzę bardzo udane :) Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. och jak dużo prezentów, fajna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia!
    Dzięki za komentarz, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dużo prezentów:)A mały jaki zadowolony:) Widać,że święta udane:)

    OdpowiedzUsuń